Recent comments

RSS

family always wth us::::;remember dat::::::

"kesedihan ini tak kemana...dan jadikan kesedihan ini sebagai pembakar kepada kejayaan"

tadi miscol mama
mama pon col laaa saya balik
mama tanyer kenapa miscol
saya kate xder paper
mama kater ......... ni gelak ker nanges
saya diam..................ish ish ish
mama kater naper nanges ni
saya kater xder paper
mama tanyer lagi..naper
saya diam....................
mama tanyer .......... ader masalah ker
saya jawab xder laa..ok jer
***tangesan semakin kritikal***

mama terus berkata....
.......... naper ni?............. citer laa kat mama

sunyi seketika...terdengar esakan...huuU~~
........... penat mama
................ penat
.... saje jer nak rest
dat y suh mama col balik

mama kater
"...... kan kuat, naper nak nanges ni,berehat ok kalau penat
ker ........... gastrik lagi?kan mama dah pesan suh makan..pergi makan x????"

saya menjawab
"dah mkn laa mama,dah x gastrik lagi dah..juz penat jer..."

mama membalas
"okaylaa kalau mcm tu..ayong g rehat k..nanti esok kalau mama free mama datang ok..jgn sedey2..g rehat..tido..."

saya menjawab
"erm... erm... ermm......ok mama"

mama reply
"ok,mama sayang ................, rehat k..bye"

kisah aku dan mama aku....seronok kan??hanya dier sahaja yang mampu membuat hati ini lega dan tenang...

mcm maner dengan anda???????????

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

ini q i L L said...

hargai beliau beb.
balas jasa beliau.
;)

mor0r!xie said...

i will~~
show them my best~~
=))

Unknown said...

kasih ibu membawa ke syurga..
i called my mom too just now..
bagi tau i was happy about the presentation..
and she was happy too..
memang wey,dengan mak la penenang paking afdal..
semoga kita berjaya menempuh segala dugaan,dan menempah kejayaan akhirnya...
insya-Allah..

Unknown said...

*paling..

Unknown said...

aaaaa...paking!!!
elok parking!!
hahahhaa..
yee weyy..
mum is the best word in the world!!
mak=manusia yg plg berjasa dlm idop aku.....she's the one.!!
soo igtlaa dia sblom ktaa terlupa..ktaa leka..ktee lalai ngan permainan dunia yg ntah hape3!!
klu xdee owg pon yg igtkan kok tme ko ssh..remember...there is an ANGEL still waitg 2 u....your mum!!
~~tringat mak....!!

adey manis said...

ko boleh la fina. aku ni. selatan dengan utara. x dapek doh omak den nak datang jauh2 nun... sobs2!!

mor0r!xie said...

thanx kawan-kawan