Recent comments

RSS

::::TErbesAr Wo0oo~::::::


biler nak stdy kena ader mood
mud diambil dengan bergambar
bergambar di tempat untuk stdy
supaya mood tu melekat di situ
~bijak~

qoSar-shafinaNadia-aida
kredit to qilah

:::hari pic ini di tangkap,kami stay kat library until 6 am++:::

pengalaman pertama aku hidup kat ukm ni
stay library until diz late
and
hanya di ukm jer laa hal ini berlaku
wif my buddies
great thing happen here even hidup kat cni sgt bercelaru

mase yang menetukan segalanya
masalah aku berjalan dengan mase
berpimpin tangan
sehingga sampai waktunya
aku sendiri pasti akan melepas kan masa itu
dan pergi buat selamanya

and guys....wish me luck foe my final exam woo~~
cuak tapi ala2 brani jer ni..
ahak~~
paper pon kena hadapi kot
xley elak..


m.y r.e.m.e.d.y





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

ini q i L L said...

ok gambar aku tak ada. thanks.
:(

Nadiene said...

bia betul sampai 6 a.m !!! tido mesti cukup k...

Unknown said...

ok gambar aku ada.thanks.
:)
~~sjee ejek qil...ahaaha

ini q i L L said...

ko mmg kan aida. ishk. tak pe2. wuwu

mor0r!xie said...

ala qil...luper plak..
ngee~~
ahak~
thanx erk kepada ko yg pandai ambik gambar...