Recent comments

RSS

fikirSEBELOMmencuba

ahak~~shisha pertama ku
ayat mcm ader hati nak hisap lagi
xnak laa
pas hisap benda alah ni
aku skit tekak laa..naper erk?
org kater, shisha ni lagi teruk dari rokok...btul ker?
erm.....aku pon xtau laaaaaa

aku g tau papa yg aku hisap shisha pastu papa ckp "ayong hisap shisha ni nak blaja hisap rokok ker?"papa berkata
ahak~bukan laa papa..ayong juz try jer hisap shisha sebab kawan ayong offer
hee~~
co0l tak bapak aku?
dier xmarah pon walaupon dier tau yg benda alah ni xbraper nak sopan bagi seorang gadis manis seperti ku



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

ini q i L L said...

tak semua bnda kite boleh try.

. said...

ohhh whatever nad!hahahha :D

Unknown said...

oh dah pandai!

mor0r!xie said...

qil: betul betul..i never do dat again..hee~~

anis:ahak~~my bad

sumo:aku bkn memg pandai ker?eheh~~

schadya said...

taik tol gmbar tu kn??..*ketap2 bibir*

mor0r!xie said...

hahaah~~
jgn marah
ter-snap
hee~~

sashhhh said...

hahha tak pasal pasal sya terlibat :P
ketap ketap bibir jugak. :PP